diumenge, 25 d’octubre del 2015

Així sóc jo, una boja incompresa

La Marta, la Marina i jo.
Aquesta boja es diu Elena i té 15 anys, tinc una amiga que també està boja igual que jo, es diu Marina i sempre diu "maemia", és la paraula clau. A les classes de castellà sempre m'ho passo molt bé amb la Marta que també és una desequilibrada mental. Jo sóc divertida, a vegades tímida. A casa, pràcticament no FAIG res: deures, mirar la tele... VULL estudiar arts, perquè m'agrada dibuixar i pintar i d'altra banda, ho faig bé. M'ENCANTA quedar amb les meves amigues i divertir-me amb elles. 

No m'agrada gaire ESCRIURE perquè no vull dir res sobre mi. Si vols, ja em coneixeràs, però si són històries inventades sí que m'agrada perquè tinc bastant imaginació, però a vegades faig moltes faltes d'ortografia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada